20090223

Hati dalam Kotak

Hujan malam tadi. sejuk gila sampai ke tulang temulang rasa. Aku pakai baju sejuk beserta stokin lagi, berselimut bagai. Macam nak deman pun ada juga. Malam tu aku sendiri..ditemani bunyi cengkerik, berselang seli dengan bunyi katak liar tepi umah. Agaknya la kot. Jam 1030 malam..rutin harian dirumah selesai aku buat. Mata semakin mengecil. Oh dah lewat malam rupanya. Tapi ada sesuatu terasa. Aku terus rebahkan diri. Hampir terlelap. Telefon bimbit berbunyi lagu The Strokes - Heart in the cage..ringtone untuk Si dia..

Dia :
%$#@!*&*%^ ?
Aku : Rindunya.. ( tapi cuma dalam hati..hmm..)

4 ulasan:

Cybernetics Mind berkata...

hehehe...poyo la entri ni
tapi sbg manusia normal
mendrr2 camni tetap akn
berlaku dlm idup kita...

yg penting............
kembali menulisssssssssssss

poyotito berkata...

peh...

nadd. berkata...

cik farah yg saya rindui.
kapan bisa menggila bersama lagi?
hihihi.

.farah. berkata...

CM - gile poyo kan N3 ni.eheh.

poyo - pehh..

nadd - esok bisa kan?